Benvinguts pares i mares de la classe Peixos I Cangurs!
De nou us volem ensenyar un petita recopilació de les activitats que hem desenvolupat en aquest mes d’abril a les classes. Hem descobert una nova unitat d’indagació: Què segueix després?, ….i com ho hem treballat?……. Doncs a partir dels animals, hem descobert com es desenvolupen des del seu naixement, la seva formació i fins a fer-se adult.
En el dia a dia hem continuat amb un nou artista que treballa la ciència i la fotografia: Fabian Oefner. Hem experimentat amb bombolles de sabó per a veure la seva composició a través de la fotografia…..espectacular!!!
I en la descoberta de nous països hem treballat l’Índia, a través de la seva famosa festa primaveral: Holi, un món de colors al nostre voltant……..
I per a acabar us ensenyem una nova experimentació que hem realitzat a la classe de Cangurs amb material divers: llaunes, pals de colors i suros de vi i cava….I una altra activitat diferent en la classe de Peixos: jugar al pati…!!!Ho passem molt bé!!
Desitgem que us hagi agradat!!!
El circ ha arribat!
Quina sorpresa més emocionant!!
Bona nit…
Hem treballat els hàbits d’abans d’anar al llit
Una panera i un joc molt divertits!
La panera dels tresors i el joc heurístic, experimentacions que ens encanten!!