687 237 018 - 93 583 08 90

Famílies i amics,

Aquest mes de gener ens estem centrant en la figura de Mozart. Primer vam conèixer la seva biografia, i ens va cridar l´atenció els diferents instruments que va aprendre a tocar: així que vam portar instruments a la classe i vam aprofitar per observar-los: Com són? Com sonen? Com els toquem? una activitat de descoberta que ens va agradar molt!!!!….

Com relacionar música i art??? Doncs que millor forma que pintant la música, mentres escoltavem audicions de Mozart vam plasmar totes les nostres emocions en el paper, i la veritat es que va sorgir una autèntica obra d´art!!!!

Som uns artístes!!! Ho voleu veure??? segur que sí!!!

JA TORNEM A SER AQUI!!

Benvolgudes famílies!!!Ja tornem a ser aquí!!! I començem una nova aventura a les classes de tortugues,  dofins i balenes. Aquests dies estem coneixent els nostres companys, les mestres i els espais de l' escola, també els materials que tenim a...