687 237 018 - 93 583 08 90

Hola famílies!!

Com ja sabeu, durant aquest mes hem conegut al mestre compositor W.A.Mozart. Voleu saber quines activitats hem fet?

Un dia ens vam trobar una caixa màgica on a dins vam trobar la seva obra més important  “La Flauta Màgica” i els seus personatges.

Per decorar la classe i l’escala de l’escola hem fet un pentagrama gegant ple de notes musicals.

Tot escoltant l’audició “La Reina de la Nit” hem fet un mural molt bonic, amb les emocions que ens despertava i per acabar, hem agafat la nostra parella i hem ballat un vals molt romàntic.

Esperem que us agradin les nostres fotos!

Miss Mar, Jessica, Miss Cristina, Míriam D., Miss Dana i Sílvia

JA TORNEM A SER AQUI!!

Benvolgudes famílies!!!Ja tornem a ser aquí!!! I començem una nova aventura a les classes de tortugues,  dofins i balenes. Aquests dies estem coneixent els nostres companys, les mestres i els espais de l' escola, també els materials que tenim a...